Novice
Leta 1953 se je skupina približno 150 prijateljev z vozili Jeep podala na surovo granitno pot prek gorovja Sierra Nevada do jezera Tahoe. Potovanje, sprva zamišljeno v podporo gospodarstvu lokalne skupnosti, uradno šteje za prvič prevoženo stezo Rubicon Trail z vozili Jeep, in to ravno v času, ko so vozila Jeep iz vloge delovnih vozil vse bolj prevzemala vlogo partnerja pri raziskovalnih pustolovščinah v prostem času. Tako je prišlo do prvega dogodka »Jeep Jamboree«, najbolj tipičnega ameriškega srečanja, z namenom uživanja in druženja vse večje družine lastnikov vozil znamke Jeep.
Steza Rubicon Trail je dolga 35 kilometrov, ki delno poteka po cesti, delno po brezpotjih. Vzdrževani del poti se imenuje cesta McKinney–Rubicon Springs in se začne v kalifornijskem Georgetownu, zalivčku v delu države, poznanem kot Gold Country. Cesta McKinney–Rubicon Springs, ki je bila v uporabi med letoma 1890 in 1920, je bila sprva namenjena za vožnjo poštnih kočij do letoviških hotelov v Wentworth Springsu in Rubicon Springsu. Nevzdrževani del poti (dolg približno 19 kilometrov) se začne pri jezeru Loon in deloma vodi skozi narodni gozd El Dorado. Po vožnji po velikih balvanih, skalnatem terenu ter velikanskih granitnih ploščah s strmimi nakloni in ostrimi previsi, se steza konča v kraju South Lake Tahoe. Pot na določeni točki blizu jezera Tahoe prečka reko. Zgodnji naseljenci so reko poimenovali Rubicon po Rubikonu v Italiji, rečici severno od Rima, ki jo je zaznamovalo usodno prečkanje Julija Cezarja leta 49 pred našim štetjem.
Na podlagi te zgodovinske reference pojem »rubikon« zdaj pomeni »mejo, ki ne omogoča povratka in običajno terja nepreklicno predanost, ko jo enkrat prečkaš ali presežeš«.
Od leta 1950 stezo Rubicon Trail ljubitelji terenske vožnje uporabljajo kot idealno lokacijo za vznemirljive pustolovščine po brezpotjih z vozili Jeep. Poleg tega stezo Rubicon Trail že več kot 40 let uporabljajo inženirske ekipe pri izboljševanju terenskih zmogljivosti SUV vozil znamke Jeep ter si z njo pomagajo pri razvoju novih modelov in tehnologij. Steze, kot je Rubicon, so pripeljale do pomembnih inovacij, kot so razdelilnik pogona Rock-Trac® z razmerjem 4 : 1, Quadra-Drive II®, elektronska zapora osi Tru-Lok®, izklop sprednjega stabilizatorja, zaščita podvozja, sprednja os Dana 44, večtočkovno vpetje, BLD (zapora diferencialov z zaviranjem v novi generaciji vozil Wrangler) ter jeklena sprednji in zadnji odbijač pri paketu opreme Rubicon.
Novi Jeep Wrangler
Novi model Jeep Wrangler – četrta generacija najzmogljivejšega terenskega vozila – do potankosti uteleša duh znamke Jeep, ki sporoča »pridem povsod, naredim vse« (Go Anywhere, Do Anything). Novi Jeep Wrangler ponovno zavzema svoj položaj nespornega zmagovalca brezpotij, a se brez sramu poda tudi na mestne ulice ter pokaže svoje udobje in najnovejšo tehnologijo. Po zaslugi naprednih sistemov štirikolesnega pogona (Command-Trac in Rock-Trac), prednje in zadnje elektronske zapore diferenciala Tru-Lok ter elektronskega izklopa sprednjega stabilizatorja Trac-Lok je to najzmogljivejši Wrangler za brezpotja doslej. S predstavitvijo 2,2-litrskega turbodizelskega in 2-litrskega bencinskega motorja so pri novem modelu Wrangler prenovili ponudbo motorjev. Oba nova motorja sta kot novost pri modelu Wrangler na voljo v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.