Novi Jeep Compass: uporabniku prijazna tehnologija, celovit nabor aktivnih asistenčnih sistemov in terenska zmogljivost. Vse to v prepoznavni in moderni obliki znamke Jeep.

27 September 2017

S predstavitvijo novega modela Compass znamka Jeep dopolnjuje ponudbo v segmentu SUV vozil, ki predstavlja pomemben in hitro rastoči trend po vsem svetu. Novi Compass je zasnovan tudi po okusu evropskih kupcev, saj združuje legendarne terenske zmogljivosti vozil Jeep v prepoznavni obliki ter uporabniku prijazno tehnologijo, ki zagotavlja varno, udobno in pristno vozno izkušnjo. Na voljo je v osmih kombinacijah pogonskega sklopa, z enim bencinskim in dvema dizelskima motorjema ter dvema menjalnikoma – 9-stopenjskim samodejnim in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Novi SUV znamke Jeep odlikujejo prepoznavna in moderna oblika ter široka postavitev koles. Compass v dolžino meri 4.394 mm, v širino 1.819 mm,  v višino 1.644 mm, medosna razdalja znaša 2.636 mm. Model Trailhawk ima v primerjavi z ostalimi različicami oddaljenost od tal višjo za skoraj 2,5 cm, zaščito podvozja, edinstveni sprednji in zadnji maski, ki omogočata 30-stopinjski vstopni kot, 24,4-stopinjski prehodni kot in 33,6-stopinjski izstopni kot, pnevmatike R17 za vožnjo po terenu in oddaljenost od tal 216 mm.

Novi Jeep Compass odlikujejo prepoznavni oblikovalski elementi znamke Jeep, kot so prednja maska s sedmimi režami in trapezasti blatniki, prepoznavni LED žarometi pa še poudarjajo značaj in videz sprednjega dela novega Compassa. Dinamična in poudarjena strešna linija ter izbočene obrobe blatnikov poskrbijo za izstopajoči stranski profil vozila. Kromirane obloge oken, ki potekajo vzdolž in po zadnji strani  vozila, ter streha v črni barvi pričarajo edinstven in žlahten videz. Na zadnjem delu vozila so najopaznejše LED luči: tanke linije in pravokotna oblika luči se zlijejo s prtljažnimi vrati, kar vozilu daje dominanten in hkrati uglajen videz, ki ne pušča dvomov o identiteti modela Compass.

Prostorna notranjost novega modela Jeep Compass je kombinacija prefinjenih materialov in tehnoloških rešitev. V trapezasti okvir sredinske konzole, ki je značilen oblikovalski detajl znamke Jeep in elegantno združuje priročne funkcije, je lahko vgrajen 5-, 7- ali 8,4-palčni zaslon na dotik, ki je del sistema Uconnect. Na voljo so trije novi sistemi Uconnect (Uconnect 5.0, 7.0 in 8.4 NAV) z možnostjo prikaza informacij ter razvedrilnimi in navigacijskimi funkcijami za izboljšano vozno izkušnjo in udobje sopotnikov. Sistema Uconnect 7.0 in 8.4 NAV imata zaslon na dotik visoke ločljivosti s podporo za Apple CarPlay in Android Auto (del serijske opreme pri različicah Limited in Trailhawk) za brezskrbno prostoročno telefoniranje, navigacijo (samo pri sistemu 8.4 NAV) in glasovno pošiljanje kratkih sporočil. Sistem omogoča brezžično integracijo upravljanja telefoniranja in pestrega nabora funkcij informacijsko-razvedrilnega sistema. Modeli Compass Limited in Trailhawk so opremljeni s sistemom Uconnect 8.4 NAV s funkcijo nadzora vožnje Jeep Skills. S to aplikacijo lahko voznik na preprost način spremlja podatke o vožnji po terenu.

Tehnološka rešitev koncerna FCA – »kompaktna in široka osnova« s popolnoma neodvisnim vzmetenjem, z blažilniki spredaj in zadaj, ki se prilagajajo frekvenci nihanja, in natančnim elektronskim servokrmiljenjem –  novemu modelu Jeep Compass zagotavlja prvovrstno cestno vozno dinamiko.

Compass je narejen na togi osnovi. Zgornji del karoserije in okvir sta zasnovana kot ena enota, ki zagotavlja togost in masno učinkovito strukturo, izdelano iz jekla visoke trdnosti in strukturnih lepil. Za povečanje dinamike vozila in varnosti ob trčenju ter hkratno optimizacijo masne učinkovitosti, kar 65-odstotni delež strukture predstavlja jeklo visoke trdnosti.

Najboljše terenske zmogljivosti v razredu so rezultat delovanja dveh naprednih in pametnih sistemov stalnega štirikolesnega pogona: Jeep Active Drive in Active Drive Low, slednji z razmerjem 20 : 1 za počasno premikanje po terenu, z možnostjo 100-odstotnega prenosa navora na posamezno kolo pri obeh sistemih. Štirikolesna pogona Jeep Active Drive in Active Drive Low vključujeta Jeepov sistem Selec-Terrain, ki ponuja pet načinov vožnje (Auto, Snow, Sand, Mud in ekskluzivni Rock pri modelu Trailhawk) za najboljše štirikolesne zmogljivosti pri cestni ali terenski vožnji, ne glede na vremenske razmere.

Jeep Compass ima zaporo zadnje osi in prenosnik moči (PTU) – rezultat je varčnejša poraba goriva pri modelih s štirikolesnim pogonom. Sistema Jeep Active Drive in Active Drive Low se vklopita takoj, ko je potreben pogon na vsa kolesa. Vsi modeli Compass s štirikolesnim pogonom imajo funkcijo »zapore« štirikolesnega pogona, ki vozniku omogoča vklop stalnega štirikolesnega pogona. Pri modelu Trailhawk pa je na voljo nadzorni sistem Selec-Terrain z nadzorovanim spuščanjem po klancu.

Novi Compass je na voljo z enim bencinskim motorjem in dvema dizelskima motorjema, vsi so opremljeni s funkcijo Stop&Start.

Bencinski motor 1.4 MultiAir 2 je na voljo v dveh različicah:

– z močjo 103 kW (140 KM) pri 5.000 vrt./min in 230 Nm navora pri 1.750 vrt./min v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in dvokolesnim pogonom.

– z močjo 125 kW (170 KM) pri 5.500 vrt./min in 250 Nm navora pri 2.500 vrt./min v kombinaciji z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

Paleta dizelskih motorjev obsega dva motorja:

1.6 MultiJet II, z 88 kW (120 KM) moči pri 3.750 vrt./min in 320 NM navora pri 1.750 vrt./min v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in dvokolesnim pogonom.

2.0 MultiJet II s 103 kW (140 KM) moči pri 4.000 vrt./min in 140 Nm navora pri 3.750 vrt./min – v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. V kombinaciji s štirikolesnim pogonom oba dizelska motorja razvijeta 350 Nm navora pri 1.750 vrt./min.

Ponudbo dizelskih motorjev v novem modelu Compass zaokrožuje motor 2.0 MultiJet II, ki razvije 125 kW (170 KM) moči v kombinaciji z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom  (pri različici Trailhawk vključno z reduktorjem).

Pri razvoju novega modela Jeep Compass je bilo glavno vodilo varnost voznika in sopotnikov, kar dokazuje tudi pet zvezdic na testu EuroNCAP v vseh kategorijah – med drugim za zaščito odraslih, zaščito otrok, zaščito pešcev in za varnostne sisteme pomoči pri vožnji. Vanj je lahko vgrajenih več kot 70 aktivnih in pasivnih varnostnih ter zaščitnih funkcij, ki, med drugim, vključujejo: sistem opozarjanja na čelno trčenje, sistem LaneSense za opozarjanje ob zamenjavi pasu, spremljanje mrtvega kota, preverjanje prostora za vozilom, kamero za vzvratno vožnjo ParkView z dinamično mrežo, sistem za samodejno bočno in kotno parkiranje, prilagodljivi tempomat (Cruise Control), elektronski nadzor stabilnosti (ESC) z elektronskim sistemom proti prevračanju vozila in šest standardnih varnostnih blazin. Za dodatno zaščito ima model Compass strukturo »varnostne kletke karoserije«; kar 65-odstotni delež strukture predstavlja jeklo visoke trdnosti.

Novi Compass ponuja sedem različnih oblik platišč, v barvni paleti je 12 barv karoserije, na voljo pa je tudi več kot 70 različnih dodatkov ekskluzivne dodatne opreme Mopar®, ki je oblikovana in izdelana za potrebe lastnikov z različnimi življenjskimi slogi, zahtevami in željami.

Novi Jeep Compass ima na slovenskem trgu v serijski opremi tudi storitev Jeep 5 Plus. Jeep 5 Plus je zagotovilo o kakovosti vozil Jeep, saj priča o našem zaupanju, ki temelji na dolgoletnih pozitivnih izkušnjah. Storitev Jeep 5 Plus kupci prejmejo brezplačno ob nakupu novega osebnega vozila Jeep, omogoča pa brezskrbno uporabo vozila tudi po izteku 2-letne splošne garancije, vse do 5. leta starosti ali do skupno 120.000 prevoženih kilometrov (velja pogoj, ki nastopi prej).

Novi Jeep Compass 1.4 Multiair 16v 140 Sport je na voljo že za 23.490 EUR oz. 149 EUR na mesec (podrobnejše informacije nudijo pooblaščeni prodajalci). Ob začetku prodaje je kupcem na voljo tudi paket ugodnosti, ki zajema komplet zimskih pnevmatik ter izjemno ponudbo financiranja brez stroškov odobritve.