Hibrid znamke Jeep®

Novi Jeep® Renegade s pogonskim sklopom e-Hybrid se odpira prihodnosti mobilnosti. Učinkovitost novega bencinskega motorja 1,5 turbo s 96 kW (130 KM) in 240 Nm podpira elektromotor P2, ki optimizira celotno zmogljivost, istočasno pa zagotavlja povečanje moči do 15 kW (20 KM) in 55 Nm*, kar zagotavlja bistveno izboljšanje učinkovitosti in udobja pri vožnji.

*Zmogljivost delovanja je odvisna od stanja napolnjenosti baterije in pogojev vožnje.

Nov 1,5 Turbo e-Hybrid DCT7

Z emisijo CO2 6,1-5,7 l/100 in 139-130 g/km ima e-Hybrid do 13 % manjšo porabo goriva in emisij CO2 v primerjavi s prejšnjim bencinskim turbo motorjem 1,3, 110 kW (150 KM) (kombinirani vozni cikel WLTP), hkrati pa ohranja enako raven zmogljivosti.

Najsodobnejša hibridna mobilnost

Pogonski sklop novega Jeep® e-Hybrid predstavlja naslednji korak v hibridni mobilnosti. Za razliko od tradicionalnih avtomobilov Mild Hybrid, sistem e-Hybrid Jeep® zagotavlja popolnoma hibridno izkušnjo vožnje, in sicer zahvaljujoč električnemu motorju*, ki nastopi med parkirnimi manevri, fazami coastinga in vožnjo pri nizki hitrosti, kar zagotavlja nekajkilometrski domet v popolnoma električnem načinu in s popolnoma ugasnjenim bencinskim motorjem.

*Zmogljivost delovanja je odvisna od stanja napolnjenosti baterije in pogojev vožnje.

Nov 7-stopenjski menjalnik DCT

Novi pogonski sklop električnega hibrida brezhibno deluje z novim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, z električnim motorjem P2, vgrajenim v ohišje menjalnika. Njegovi zaščitni znaki so – tudi zahvaljujoč 7. prestavi, ki zagotavlja največjo učinkovitost med vožnjami po avtocesti – krajši čas prestavljanja in udobna izkušnja vožnje.

Ena prestava naprej

Povsem nov 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko je premierno predstavljen v novem Jeep® Renegade e-Hybridu. S krajšimi prestavnimi razmerji v primerjavi s tradicionalnim 6-stopenjskim menjalnikom je avtomobil hitrejši pri pospeševanju, medtem ko je sedma prestava posebej zasnovana za dodatno zmanjšanje emisij in ravni porabe med vožnjo po avtocesti, pri čemer bencinski motor deluje pri nizkih vrtljajih.

Tehnologija e-Coasting

Novi Jeep® Renegade e-Hybrid se ponaša s sistemom e-Coasting, ki je zasnovan za polnjenje baterije med vsako vašo potjo. Ta funkcija izkorišča kinetično energijo vozila kot negativni navor za polnjenje baterije med upočasnjevanjem.

Regenerativno zaviranje

Baterija novega Jeep® Renegade e-Hybrid se polni tudi samodejno z regenerativnim zaviranjem. Ta tehnologija je zasnovana za pridobivanje kinetične energije ob zaviranju.

Tehnologija e-Boosting

Tehnologija e-Boosting je še ena značilnost pogonskega sklopa Jeep® e-Hybrid. Električni motor je sposoben povečati tako moč kot navor za do 15 kW (20 KM) in 55 Nm (135 Nm pri vhodnem nivoju menjalnika)*. Električna energija lahko tudi optimizira točko delovanja bencinskega motorja in poveča njegovo učinkovitost.

*Zmogljivost delovanja je odvisna od stanja napolnjenosti baterije in pogojev vožnje.

Tehnologija e-Creeping

S to tehnologijo, se vozilo, ko popustite zavorni pedal, začne premikati samo z električnim motorjem, z mehkobo in pretočnostjo najboljših avtomatskih menjalnikov med manevriranjem pri nizki hitrosti. V primerjavi s tradicionalnim motorjem z notranjim zgorevanjem pri popolnoma električni vožnji ni emisij CO2.

Tehnologija e-Launch

Zahvaljujoč hibridni tehnologiji so mehki zagoni popolnoma električni in tihi. Uživajte v razviti hibridni izkušnji.

Tehnologija e-Queueing

Ta tehnologija je zasnovana tako, da zagotavlja vrhunsko udobje tudi, ko obtičite v prometnem zastoju, omogoča nemoteno ustavljanje in zagon v popolnoma električnem načinu in udobno upravljanje avtomobila.

Tehnologija e-Parking

Sistem Jeep® e-Hybrid omogoča izvajanje manevrov pri nizki hitrosti v povsem električnem načinu, vključno s parkiranjem. V prvi in vzvratni prestavi se vklopi način e-Creep, ki zagotavlja tihe manevre brez emisij.